marți, 1 octombrie 2013

Cu drag...

Citeam undeva că "dacă aş putea da timpul înapoi, aş alege aceiaşi părinţi". Eu aş completa această remarcă cu faptul că "aş alege aceiaşi bunici şi aceeaşi meserie"...
Asta pentru că de la bunicii mei am învăţat cum să primesc frumos mângâierea, înţelepciunea, iubirea necondiţionată şi cum să o înmulţesc la nesfârşit, dăruind-o. Meseria mea îmi permite să înmulţesc tot prinosul de iubire primit către oamenii din jurul meu. Astfel, am privilegiul ca la muncă să mă simt de multe ori copila înconjurată de dragostea, mustrările, criticile şi încurajările bunicilor mei.
Azi, cu ocazia Zilei Internaţionale a Persoanelor Vârstnice, permiteţi-mi să vă urez dumneavoastră, bunici dragi sufletului meu, un "La mulţi ani" din toată inima.
Cu drag, a dumneavoastră Carmen Sulincean.


Un comentariu:

  1. Multumim frumos doamna Carmen. Minunat. Va dorim si noi multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere