sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Voluntariat

  Dragii mei concetățeni, vă propun următoarele activități:
1) Curățarea traseului Wasserline. Ideea este a doamnei Rodica Florea. 

  S-ar deschide un traseu turistic "local", cu imagini de excepție! Eu cred că și o legătură între turnul de apă și străzile de pe Scăunel ar fi benefică. Acum e o adevărată aventură să ajungi la turn, e o cățărare alpină! Dar curățarea traseului Wasseline e în puterea noastră! A noastră, a voluntarilor, a celor ce îndrăgesc oamenii și frumusețile Cugirului! 
  Propun să începem vineri, 15 noiembrie, ora 10, dacă timpul este frumos! Până atunci, ne organizăm!

2) Marcarea traseelor turistice din jurul orașului! Trasee turistice? Da, de ce nu? Am fost la Călene, de curând, și cugireni născuți-crescuți nu știau pe unde să mergem! Norocul nostru că a fost Dora cu noi! Ideea îi aparține! Și e inspector de turism!
Putem începe oricând, și mâine, dacă doriți!

3) De câte ori am avut ocazia, mi-am exprimat mirarea față de plimbările edililor noștri peste hotare! Suntem "frați" cu elvețieni, nemți, francezi, italieni, spanioli, cehi, ouagadougounezi, papueșeni, venusieni și halloweenieni, doar cu noi, cugirenii, nu ne cunoaștem... Edilii voiajori adună impresii în poze, în conturi pe face-book, în prietenii reciproce, iar noi, noi oamenii, cugirenii... noi ce? Noi nimic, că așa e în tenis! A existat o întrunire, o adunare publică, în care să se prezinte rezultatele? Ceva cam așa: băi omeni buni, am fost la frații noștri calmuci și ne-am întors cu o idee privind distribuirea apei calde cu costuri la jumătate față de până acum! De mâine o punem în practică! Ă? A fost?
 Ăsta a fost preambulul. Propunerea mea este aceasta: suntem frați și noi, locuitorii, sau sunt frați numai primarele și consilierii? Dacă suntem toți, uite ce propunere fac eu fraților de peste hotare! Măi fraților pensionari din lumea largă, dacă aveți timp, veniți să vedeți frumusețea reală a orașului nostru, dealurile, pădurile, florile, aerul curat, liniștea, cântecul păsărilor, laptele proaspăt, oamenii primitori, binevoitori... Vă costă drumul și atât, restul e plăcerea noastră! Suntem destui pensionari care vă putem găzdui! Și ne-ar bucura să petrecem împreună o vacanță! "Plata" constă în reciprocitate, venim și noi la voi!
  Gata cu propunerile. Dacă sunt voluntari, aștept înscrieri. dacă nu, nu, simplu!
  Week-end plăcut!
      Vasile Dumitru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu